Liikunta ja ulkoilu

Frisbeegolf

Länkipohjan Frisbeegolfrata on Länkipohjan Seudun kyläyhdistys Ry:n Leader-rahoituksella toteuttama hanke.

Vuonna 2021 avattu rata on helppokulkuinen ja kaunis 10-väyläinen metsärata. Lyhyet väylät ovat aloittelijaystävällisiä, mutta radan puusto antaa haastetta kokeneemmallekin heittäjälle. Rata sijoittuu Länkipohjan urheilukentän reunoilla. Pysäköintiin voi käyttää jäähallin parkkipaikkaa.

Jykintie

Frisbeegolfradat.fi

Länkipohjan Seudun Kyläyhdistys Ry Facebook-sivu

Hiihtoladut

Talvella Länkipohjasta löytyy kilometreittäin luistavia latuja. Reitin varrelta löytyy Maivian Pitojen latukahvila ihanine herkkuineen, tarkistathan aukioloajat alla olevasta linkistä.

Länkipohjan Ladut - Latukartat ja Latukoneen päivitykset

Maivian Pidot Facebook

Liekokorpi

Liekokorven 21 hehtaarin luonnonsuojelu alue sijaitsee Hiukkaan kylässä. Alueella on noin 2 kilometrin helppokulkuinen viitoitettu polkureitti jonka varrella on paljon nähtävää. Metsälaavulla voi nauttia retkieväitä ja paistaa makkaraa.

Hiukkaan kylätie 390

Maivian Pidot - Liekokorpi

Längelmäki Halli

Vuonna 1996 talkoilla rakennettu jäähalli palvelee alueen pieniä ja isoja luistelijoita. Tarkistathan ajantasaiset yleisövuorot oheisen linkin takaa.

Jykintie

Längelmäki Halli

Längelmäki Halli Facebook

Uimaranta

Länkipohjan hiekkapohjainen uimaranta sijaitsee kylän keskustan tuntumassa Längelmäveden upeissa maisemissa. Uimarannalla on lapsille rajattu matala alue. Laiturin päässä on hyppyteline. Alueella on pukukoppi ja ulkokäymälä.

Branderinranta 15

Jämsän kaupunki - Uimarannat